Bebeğim 3 aylık doğduğundan beri mama ile besleniyor önceden geceleri mamayı verirdim uyumaya devam ederdi artık biberon almak istemiyor mama değiştirdim çeşit çeşit en iyi biberonları alıyorum yok sürekli ağlıyor zorla mama veriyorum. Geçen hafta ateşlendi hastalandı acaba ondan sonra böyle oldu hastalıktan dolayı olabilir mi?