Bebeğim. 2 aylık sadece anne sütüyle besleniyor sadwce zorda kalınca bi kaç kez mama verdim. Asla kusan bir bebek değil sadece bazen ekstra anne sütünü üst üste verirsem fazlasını cıkarır. Onun dışında kusmazdı. Eşim bazen emziğibi şekere batırıp veriyor kızıyorum yapma diyorum sonra kusuyor. Neyse yine bu sabah içime doğdu kesin verdi dedim sormadım ama tartışma yasanmasın diye sonrasında bebeğim kusunca anladım ve sordum emziğine batırdım diyor ya cıldırcam gercekten… şeker bandıran varmı emziğe eşim gibi?