Merhaba, bebeğini emzirirken işe başlayan annelerin tavsiyelerine ihtiyacım var. Sabah 7 oglen 3 arası diyelim bebeğimden uzak kalacağım süreye ve 10 aylık olacak bebeğim ben işe başladığımda. Ek gıdaya yeni yeni daha iyi alışmaya başladı şuanda. Ama emmeye aşırı düşkünlüğü var. 10 aylık olduğunda sağıp bırakmam gerekecek mi acaba sütümü? Çok sütüm de yok gibi surekli de emiyor, ne zaman nasıl sağım yapacağım gerekirse? Çünkü gece de sık emiyor. Ayrıca daha önce hiç sağım yapmadım hatta makine almadım bile, sadece mochi var yanımda. Yeterli olur mu, almam gerekir mi? Ya da sağım yapmam gerekir mi? Ben gelebe kadar ek gıdayla beslenmesi yeterli olur mu? Yoksa 7-3 arası uzun bir süre mi?