Benim oğlum 8 aylık alt dişleri çıktı üstten Bi tane çıktı diğeride yolda okuduklarım göre dişlerin birbirine değip şekillenmiş lazımmış uyum sağlaması o yüzden emzigi sadece uyku önceleri veriyorum şu sıra . Hemde uyku öncesi rutin gibi oluyor kolay uyuyo çoğu zaman. İlk zamanlar arada huzursuzluk yapınca falan da veriyordum yavaş yavaş azalttım bu şekilde. Biraz bu şekil devam edip büyüsün ilerde de yavaş yavaş uyku öncesini de kesicem. Birden Bi alışkanlığımizdan var geçince biz bile huzursuz oluruz o yüzden bunu tercih ettim