Polannem ben bayaa sattım ve aldım.sattigim ürünler iade garantiliydi.bazi satıcılar iade almiyolar.o yüzden detaylı resim isteyin,sorun.cevap almadıkça ürünü almayın.boyunu ölçusunu falan herşeyini sorun iade uğraşmamak için.ha birde pazarlık yapmayı unutmayın.:) Ayrıca ödeme kartla oluyor ama ürün size gelince onaylıyorsunuz öyle yatıyor karşı tarafa.