Asminmoms Kızlar merhaba kızım 19 ocakta bir yaşına girecek bilinen tüm siteleri gezdim güzel kış kıyafeti bulamadım sizin bildiğiniz bir yer var mı ? İnstagram yada başka sayfalardan beğendiğiniz güvendiğiniz bir yer ..
Muges4 Asminmoms polenbebek internet sitesinden almıştım ben kasım ayında uygundu baya,evde kutlamıştık sıradan bir elbiseydi güzeldi..bi bakabilirsiniz
Prensannesi56 Asminmoms bende beklemedeyim ocağın 15 inde doğum günü yapacam kıyafet bulamadım ya 3 yaşına girecek konsept minnie mouse yapacam elbise bulamadım eğer bi site bulursan banada burdan yazarmısın
Ipekkuzusu Asminmoms kidstoreden aldım trendyoldan Çokta memnun kaldım Kendim içinde aynı kumaştan elbise diktirdim 🌸
Kelebekelisa Trendyoldan alıcam ben ama buraya fotograf yüklemeyi bilmiyorum şubatta bizim doğum günümüz de ya evde ya bi cafede yapıcam deniz kızı konsepti olucak o yüzden mor bi elbise begendim isterseniz adını yazayım aratın denedim ama yükleyemedim buraya
Kelebekelisa Asminmoms penu baby kids satıcının adı elbise de lila tütülü uzun kollu diye yazıyo. Ama almadım daha nasıl gelir bilmiyorum o anlamda tavsiye edemem ben yorumlara güvenip alıcam 🤗
Pamuk1980 Prensannesi56 bende ekimde minimause li konsept yaptım litle bunuenin tütülü elbisesini aldım dolaptan çok güzel oldu elbiseyi satışa koydum dolaba bende 1 defa giydirdim
Prensannesi56 Pamuk1980 bakdım bir yaş demi elbise ben 3 yaş zannettim sonradan gördüm konsept çok güzel ya bir şey sorcam orda bi içecek var o ne die geçiyor
Pamuk1980 Prensannesi56 Prensannesi56 benim elbise bir yaş evet Cam damacada diye yazarsanız çeşitleri vardır içine istediğiniz içeceği koyarsınız çok gösterişli şık duruyor