Merhaba arkadaşlar 6 aylık bebeğim doğduğundan beri az az su veriyorum artık tam içmeye başlaması lazım fakat bebeğim kaşıkla bir yudum dahi su verince oguruyor suyu hiç sevmiyor tatsız olduğu için eminim çünkü çorba vs yaptigimda tatsız tuzsuz olduğu için asla yemiyor ama yediğimiz yemeğin suyundan bir lokma veriyim hemen yiyor versem daha da yer vermiyorum.bebegi suyu hiç sevmeyenler naptınız nasıl bir yol izlediniz banada yardımcı olurmusunuz böbrek ameliyatı oldu bide su içmesi çok önemli ek gıda vermeye korkuyorum zar zor iciriyorum ama 1 2 kaşık sadece ağzını kitliyor sonra