Kızlar Şuan 4 aylık oldu 2. Aydan beri var bunlar. Sık sık yıkıyorum ama geçmiyor. Tırnağımla kazıtsam çıkar ama öyle yapmıyorum yapamam da.. kimyasal da kullanmak istemiyorum. Nasıl geçer acaba bilgisi olan var mı ? Heryeri değil bu arada sadece bi nokta böyle
