Merhabalar bebeğim 2,5 aylık. Gece 11-11.30 gibi uyuyup sabah 8-8.30 civarı kalkıyor. 2 saat aralıklarla 9 saat uyuyor. Gündüz uykusuda üç kere 1-1.30 saat ve iki kere 30-40 dk uyku yapıyor. Sizce normal mi? Gece uyku süresini 2 saatten fazla olması için ne yapabilirim? Önerileri alabilir miyim?