Benim kuzenimde 3 yaşına kadar konuşmamıştı. Doktor bazen genetik olabileceğini, 3 yaşına kadar konuşmamanın normal olduğunu söyledi. Onunla sık sık iletişim halinde bulunun. Konuşmalarını açık, anlaşılır ve taneli yapın. Konuşurken daima güler yüzlü onu sevdiğinizi, destek verdiğinizi belli edin.