Herkan1807 evet salgın bu. Benim oğlum da üç kez kustu ve iştahı kesildi hiçbir şey yiyemedi. Ayrıca ateşi vardı çok berbat bir hastalık. Ateşi 4 gün,burun akıntısı bir hafta,öksürüğü tam 12 gün sürdü. İki kez hastane götürdüm akciğer filmi çekildi,burnu tıkandı ve serum takıldı. Ekstradan antibiyotik ve vitamin yazdılar bir hafta kullandık. Muhakkak hastaneye gidin yoksa uzun sürer. Çok geçmiş olsun.