merhaba kızlar biz dün (perşembe) sünnet ettirdik çok şükür. Bi sarı bandaj var pipisine sarılı bir de etrafında beyaz var doktor ertesi gün sarı olanı çıkarın diğerlerini pazar çıkarın dedi bir de krem verdi. Ama o telaştan aklımda kalmamış eşim yoktu o sırada odada. kremi şimdi sürelim mi bandajı çıkardıktan sonra? Bir daha takmıycaz dimi ve etrafındaki beyaz bandajlar ıslanmış açılıyor bile onları da çıkartayım mı bilen varsa nolur yardım