Kızlar bebeğim 4 aylık doğduğundan beri sütü de mamayı da zorla uyuyunca yedirwbiliyorum artık çok tükendim doktora götürüyorum bir sıkıntı yok gerekirse amuda kalkıp vereceksin diyo. Beni aktif emmiyo sadece 2 3 saniye sonra itiyo bende biberon veriyorum biberon da uyanıkken 4 5 saat aç olsa bile en fazla 20 30 cc içip geri bırakıyor sadece uyurken zorla 120 cc filan veriyorum. Artık çok tükendim ne yapacagımı bilmiyorum biberon philips idi değiştim lansinoh aldım yine aynı başka biberon mu alayım ne yapayım ne olur bi cıkar yolu yok mu tüm günüm onu beslemek ile geçiyo bu ay hiç. Kilo da almamış sizce neden olabilir ve ne yapmalıyım