Deletedmom_62 Deletedmom_62 bu tarz yorumlar okudum özellikle tadıyla ilgili. Kan damlaları çok pahalı olduğu icin almayım bunu kullanayım dedim bugün verdi hemşire. Ama bir yandan içim de rahat degil
BSG2308 Deletedmom_62 bense burda bekliyimbende aldım ama kullanmayı düşünmüyorum çünkü çok yan etkisi var 🤷♀️
Deletedmom_62 Deletedmom_62 newvit gaz damlası var kullanan var mı o nasıl trendyolda gördüm içeriği temiz fiyatı da bir tık uygundu diğerlerine oranla
Deletedmom_62 BSG2308 d vitamini devletin verdiğini kullanmadım başka marka aldim ama uygundu. Kan damlası sordum 200 TL dedi çok pahali ya . Bilemedim bebeğim kolik bir bebekti yeni 🆕 duzeldi tekrar gaz olsun da istemem🤔
Hadianne Deletedmom_62 ben 4 gündür kullanıyorum bı sıkıntısını görmedik çok şükür sadece kaka rengi biraz koyulasti ne gibi yan etkileri oluyomusta, tat konusunda bsey diyemem benim bebeğim ne verirsem tukuruyor o yüzden sevdi mi sevmedi mi bilmiyorum 🤷
Deletedmom_62 Hadianne ben de en iyisi 1hafta deneyim bakalım gaz VS. Yapicak mi. Neden tükürüyor ki acaba😀
Hadianne Deletedmom_62 ay hiç bilmiyorum canım d vitamini tukuruyor ilk doğduğu zamanlar yazdi 1 kere su verdim nerdeyse kusacakti gazı oldugu zaman gaz damlasi kullandık hep tükürdü en son geçen gun rota 2. Doz olduk bizim oğlan tükürdü doktor ağzına geri kattı 😂
Leila65 Deletedmom_62 biz 1 aydır kullanıyoruz bebeğime şırıngayla veriyorum hiç sorun yaşamadık tadı da köt0 değik