Kizlar bebegim 5,5 aylik. 4. Ay atagindan sonra uykuya gecmesi cok guclesti ben de emzirme, sallama vs gibi daha once uygulamadigim her yolu denedim. Alsa bir destege istikrarli yanit vermiyordu ama ortalama 20 dk icinde uyutabiliyordum hangi destek o an ise yararsa. Yakinda ise baslayacagim ve babannesi bakacak o uyutamazsa diye endiseye kapilarak sali gunu uyku egitimine basladik bir danisman esliginde ama basladigimizdan beri her uykusunda direnci daha da artiyor. Daha iyiye gitmesi gerekmez mi? Sozde aglatmadan! uyku egitimi ama yarim saatten sonra uykuya gecemeyince feryat ederek agliyor. Bu iste bir terslik mi var yoksa surecin bu sekilde mi ilerlemesi gerekiyor? Daha once boyle uykuya direncli bebege uyku egitimi vermis veya denemis olan anne varsa nolur bir akil versin devam etmeli mi? Bebegimde travma yaratmaktan korkuyorum. Yanindan hic ayrilmiyorum ve sakinlestirmeye calisiyorum ama cok agliyor, sonucta istemedigi bir duruma maruz kaliyor. Lutfen deneyimli anneler yardimmm🙏🏻