Angelll35 25 aylık kızım ağlamak için bahane arıyor gibi . Kendini artık birey olarak görmeye başladığı için yok ışığı o açacak, kapıyı o çalacak, yok babasını o uyandırıcak yoksa ooo basıyor ağlamayı 🤦🏻♀️ Ama biz de sorun etmiyoruz , geçecek bilerek yapmıyor sonuçta. Bezlerken ona da ıslak pamuk veriorum, bazen zorla ağlata ağlata yapıyorum. Yılan gibi kıvrılıyor bir de😂😂😂😂