1prenses1prens_ 18 günlük olduk bugün benim dun gece başlayan karın ağrısı mide bulantım var benden bebeğime geçer mi oda hasta olucak diye korkuyorum..😪😔
Ozlem2904 1prenses1prens_ sütten hastalık geçmez aksine hastalık dönemi sizin sutunuz antibiyotik gibidir bol bol emzirin
Saresi 1prenses1prens_ hayır aksine hasta olduğunuzda bebeğinize antikor geçer. Nefesle bulaşacak bi hastalık olduğunda maskeyle emzirebilirsiniz
Annebalisi 1prenses1prens_ Sütten hastalık geçmez merak etmeyin. Ama grip gibi durumlarda maskeyle emzirebilirsiniz.
1prenses1prens_ Gece den beri bir kez emzirdim hep mama verdim.. :( goguslerim çok doldu emzirmelimiyim
Gunes789 1prenses1prens_ sütten hastalık geçmez aksine süt bebek için antikor üretir. Nefes yoluyla bulaiacak grip gibiyse maske takarsınız