Hanımlar merhaba.Bebeğim saçlı doğmuştu.Aşırı gür değildi ama vardı bâya. Sonra seyreldi. Şimdi 5 aylığız. Çok yoğun dökülüyor.Yatağı hep saç.Koyduğum yerler vs. Bâya dökülüyor. Bu dökülme tamamen kelleşene kadar mı sürüyor bide dökülmeden sana daha damı gür çıkar. Farklı renk vs. Çıkabilir mi. Çünkü saçları koyu kumral biraz sarıya dönük. Babasına benziyor. Eşiminde saçları bebekken döküldükten sonra sarı çıkmış. Ay çok heyecanlıyım nasıl bişey çıkıcak diye. Sizin bebişlerin saçı döküldükten sonra nasıl çıktı?