DerenGrkemYetiker [bilinmeyen] 😂😂😂valla aynen canım benim de öyle 😂😂 hemen hemen hergün çok nadir de gün aşırı.
ozdenarda [bilinmeyen] tabi smdi ilk üç gün sadece yoğurt ilk gün bir tatlı kaşığı ikinci gün iki tatlı kaşığı üçüncü gün üç sabahları iki mercimek tanesi kadar yumurta sarısı Bi mercimek kadar labne yada peynir ama bunlar ev yapımı olucak ben yaptm çok kolay ben meyve suyunu akşam üstü sadece 10 cc yapıyorm üç gün kayısı bir gün elma verdim yoğurt üç gün olduktan snra sebze öncelik balkabağı püresi bir tatlı kaşığı kadar oda üç gün arka arkaya yemicek daha snra farklı sebzeler aynı şekilde üç gün arka arkaya bunun nedeni ise alerji yaparsa hangi besinin yaptığını bilmek anlatabildim i blmiyrm ama aklına takılan anlamadın bir yer olursa sorabilirsin 🤗
ozdenarda Ertugrulunannesi belirli Bi süre sonra alışır lar sanırım yiye yiye çünkü el mecbur tek mamayla olmuyor biz kayısı suyu hayranı olduk bittiği an evde bir kıyamet 🤭
VildanCan Merhaba, bizde suan 4 ay 11 gunluguz, doktorumuz 4. Ay kontrolunde mama destekli beslendigi icin ek gidaya gecmemi soyledi. Yogurt , havuc-patates-kabak ve brokoli pureleri , elma denedim. Bunlarla da kalicam bu ay yeni biseye gecmeyecegim. Bir sonraki ay biraz daha menu genisleticem:) Siz 1 gunde kac ogun ve nekadar ek gida veriyorsunuz?