Arkadaşlar bebeğim 3.5 yaşında. 6 ekimden beri abartmıyorum her hafta bazen haftada 2 kere hastanedeyiz. Öksürük-ateş-burun tıkanıklığı.. Bir sürü antibiyotik, buhar, burun spreyi, antiviral ilaç kullandık. İlaçlar bitiyor Tam iyileşti diyoruz hop 3 gün sonra yine ateş yine ilaç tam iyileşti diyoruz 3 gün sonra yine öksürük.. Napacağımızı şaşırdık. 3 aydır kreşe başladık ondan diyorlar ama bu kadar olur mu.Normal de de hastalanır ateşlenirsin ama iyileşirdi 1-1.5 ay sonra hastalanırdı. Bu 2.5 aydır 1 hafta iyi olduğu bir dönem olmadı. Fikri olan benim durumumda olan çözümü bilen biri varsa Allah rızası için söylesin:(