Bebeğim sırt üstü yatarken sürekli sırtını poposunu havaya kaldırıp duruyor ,sinirleniyor. Neden böyle yapıyor anlamadım. Uyutmaya çalışıyorum yine aynı hareketler zaten çok zor uykuya dalmaya başladı. Kundak bırakmak istiyorum onu da bırakamıyoruz. Tek kolu çıkarıp denedim 3 gün sonra iki kol bazen uyuyor bazen uyumuyor. Bazen kendini uyandırıyor bazen uyandirmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım.