ElvinAda Kızlar bebeğim 5. Ayına girecek ilk başlarda yaşadığım hassasiyeti şuan yine yaşıyorum ama sadece sağ göğüs. Verirken canım yanıyor . Geçmişti ne güzel niye oldu ya da olur mu arada bilen var mı
ElvinAda Mrvaydn_ yooo normalde hep düzgün emer ama tahminimce dişleri çok kaşınıyor eli ve disligi sürekli ağzında memeyi de damaklarinda bazen eziyor bundan olabilir mi
Mrvaydn_ ElvinAda evet biz 4 aylık olduğumuz için aklıma diş gelmedi 😅ama ısırıyorsa kesinlikle ondandır çoğu kişiden duymuştum bunu