Kızlar 16 aylık bebeğim var gündüzleri süt içmeyi bırakmıştı sütten kestim 3 gündür ama göğüslerim inanılmaz derecede sızlıyor ağrıyor tomurcuk tomurcuk olmuş sanki içindeki sütler ne yapsam ağrısı geçer lütfen Allah rızası için söyleyin internette süt kesici ilaçlar olduğunu gördüm kullanan oldu mu? Emzirme dönemini bıraktıktan sonra nasıl bir yol izlediniz?