Dykdyk
Selam kızlar 11 aylık bebeğim son 1 haftadır beşiğine koyduğun zaman kıyametleri koparıyor resmen. Halıya indiriyorum kafasının altına yastık koyuyorum 10-15 dl içinde uyuyor. Hiç böyle bir huyu yoktu. Aksine beşiğini çok seven uyku saati geldiğinde beşiğine koyduktan 5-10 dk sonra uyuyan bir bebekti oğlum. Neden böyle oldu birden sizce 🙁
Kahvegerek
Biz de 11 aylığız ve bir kaç gündür yer seçmeye başladı yastık kullanıyordu şimdi kullanmıyor beşiğinde huzursuz 😟
Svm
1 yasindayiz ayniyiz bizde kendi besiqinde huzursuz qibi ya bende besikte anormallik var saniyodum kendi yataqima koyduqumda daha rahat qibi