Bebeğim 6 aylık mamayı aşırı azalttı. 1,5 ayı geçiktir böyleyiz nerdeyse(gelen dişimiz yok dr umuz sürekli takip etti)
Ek gıdayı reddediyoruz
Kan tahlili normal sadece alarji maması kullanıyoruz test yapıldı süt alerjisi çıkmadı ama dr umuz yinede kullanın dedi bir müddettir onu kullanıyoruz. Şimdi idrar yapıldı. Normal idrar tahlilinde vücut sıvısı sınırda çıkmış biraz daha böyle devam ederse sıvısı azalacak. Dr iştah için fd400 verdi belki çinko iyi gelir vitaminler var dedi içesinde. Ama yememesi beni artık endişendiriyor çünkü aşırı iştahlı bebekti bu ay boy uzamasıda olmadı. 1 hafta sonra gittiğimizde kiloda almamış deei dr umuz. Lütfen bu durumu yaşayanlar oldu mu nasıl aştınız. 5 saatte 70 yediği oldu