Kızlar bebeğim hasta öksürüyo falan baya. Bi kaç gündür antibiyotik kullanıyoruz boğazı için şurup falan. Evet bebeğim geceleri hep yerlerdi, üzerini ince giydirsemde ama havlu koymam yeterliydi. Ama şu 1 haftadır aşırı terliyo, sırılsıklam oluyo uyuduğunda üstü. Mecbur değiştiriyorum. Mesela bugğn toplam 3 kez üzerini değiştirdim. Acaba neden hastalığından mı ilaçlardan mı yoksa başka bişey olabilir mi? Çünkü normalde de terliyo ama bu kadar değil.