Kızlar, merhaba kızım 13 ay 15 günlük. Neredeyse 1 aydır hastaydı bronşit geçirdik ve hala geçmeyen öksürüğümüz var bunun için tereyağ pekmez veriyorum bir çay kaşığı. Ve son 1 aydır inanılmaz derecede iştahsızlıği var asla yemek yemek istemiyor canı isterse kasık mamasıyla günü kapatıyor ve ne sunsam herşeyi reddediyor. Bunun için önerisi olan varmı kızlar lütfen artık yoruldum kendimi suçlu hissediyorum ve anne yüreği olarak aç durmasına dayanamadğm için bu sefer zorluyorum ve inatlasıyor şimdi nerede kasık görse kacıyor ağlıyor asla ağzini acmıyor ne yapmalıyımm😣😣😭