Tugceonrdml_ Siyah-Beyaz biz 6 ayda bir gidiyoruz hepsinde de tahlil istiyor ona göre vitamin takviyesi yapıyoruz şimdi de 2 yaş kontrolümüz var 4 ay sonra
B1elf 7 ocakta 1 yaşına gircek Kan tahlili istiycem Kardiyoloji, kulak burun boğaz, çocuk doktoru ve göz doktoruna randevu alcam çünkü artık bundan sonra her yıl yapılcak tetkik arada çok zaman var her yıl yeniden her bölüme ayri ayri göturcem