Mercannd seni o kadar iyi anlıyorum ki benim kızım da doğduğundan beri uyku sorunu var doğduğunda odaya geldi ve 6 saat gözleri açıktı öyle baktı şoka girmiştik 😂gündüz zar zor uyutuyordum hiç stres yapma ağlamıyorsa bırak uyumazsa uyumasin insanın psikolojisi bozuluyor çünkü sabahtan akşama kadar hiç bir iş yapmadan uyutmak için uğraşırdim 😂 şuan 3 aylık hala aynı gündüz uykulari ☹️ artık yediğimiz içtiğimizden mi bilmiyorum ama çoğu bebek aynı inşallah 4 aylık olsun eğitim vericem sende öyle yap uyumasa bile şimdiden hep aynı saatte uyutmayi dene özellikle akşamları Allah yardımcımız olsun güç kuvvet versin 🥲❤️