Arkadaşlar merhabaa
Bebeğim 18.ayına kadar geceleri sıkıntısız uyurdu ya 1 defa kalkardı ya hiç.. şimdi uyanıyor saatlerce uyumuyor bazen de yarım saatte bir uyanıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. 4.ay uyku gerilemesinden sonra daha hiç bişey beni zorlamaz demiştim ama yanılmışım 😭 tek uykuya geçeli 3 ay oldu tam düzeni oturdu dedim bu başladı. Benimle aynı sorunu yaşayan var mıı? Ne zaman geçecek bu çileee biri söylesinn