baby-mom bizimde geçen hafta aynısı oldu 6 gün boyunca ateşi sürekli yükseldi, 7inci gün bitti. Nasıl bi hastalıksa bu antibiyotik filan hak getire.. 39 üzerine çıkarsa ılık duş aldırabilirsin, kasıklarınq ve boynuna ıslak bez koyabilirsin maalesef başka da yaoacak bişey yok. Ateş düşürücü zaten kullanıyorsundur