anne olmanın en zor yanı uykusuzlukmuş. Bebeğim o kadar güzel terbiye ediyoki beni doğdu doğalı bi düzen yok. saçma sapan uyku uyuyo. saatlerce uyutmaya çalışıyorum tam uyuyo yemin ederim 5 dakika sonra uyanıyo. o kadar uyutma çabama yazık oluyo. bebeğim 7.5 aylık ve ben 1 kez bile uykumu almadım. mesela bugün gece 00da başladım uyutma çabasına 02:15de uyudu.03:15 de uyandı mama verdim geri uyudu 05:00da uyandı tekrar mama verdim uyudu. 06:15de tekrar uyandı şimdi yaklaşık bi 40 dakikadır uyutmak için sallıyorum. saat 10:00da da işe gidicem. Anne olmak dünyanın kesinlikle en zor zanaatiymiş. uykusuzluktan o kadar çok ağladım ki. bebeğim doğduğundan beri en büyük hayalim onunla birlikte deliksiz 1 gece uykusu . inşallah birgün olucak çok amin…