Hayırlı cumalar. Kızım 15 aylık yaklaşık 4-5 gündür iştahsız diş de çıkarıyor ona bağlıyordum ama geceleri yarım saatte bir kalkar kıvranıp ağlar oldu normalde bir iki kez anca kalkardı o da emziginı verip yanında 5 dk dursam hemen dalardi. Kök dişlerinden ikisini patlattı o dönem bile bu kadar zor değildi. Saçlarını çekiyor patlayana kadar ağlıyor resmen. Ağzı da belki iltihap kokusu var ben bademcik diye şüphelendim çünkü gündüz bu kadar yoktu sorun. Sonra Diş ağrısıdır diyip calpol verdim o dahi etki etmeyince sabahında soluğu hastanede aldık. Çocuk doktorumuz kulak ve ağız kontrolü yaptı dişler çıkıyor ama calpole rağmen durmadiysa başka bisi olabilir deyip gaita ve idrar testi verdi. Sabah saatinden 4 e kadar bekledik iştahı da yok bisi de yemiyor gaita veremedik anca idrar verdik. İdrarda mikrop var gibi deyip tekrar idrar kültürü istedi. İdrari evde yaptırıp yolladım bu gece eşimle acile gaita da yarına yollicam artık yetişmedi. Uzun konuştum kusura bakmayın. Bu gece de durmadı. Bir anne olarak kahroluyorum ona bir faydam olmadığı için biliyorum işin gerçeği testler sonrası belli olacak ama sizin başınıza benzer olaylar geldi mi sizce ne olabilir 😔😔😔