simaymomm O aylar aynı sorunu yaşadım, benim bebeğimin çok güzel uyku düzeni vardı ama bir anda gece 1-2 de uyumaya başladı o da ağlayarak, zorla. Sonra düzeldi geçici bir durum yani, ama şuan 1 yaşında ve tekrar başa sardı. Yine 1-2 zorla uyuyor, 2 gün düzgünse 3.gün başa sarıyor.