Yasemin35vtnsvr Merhabalar. Biz yaptirdigimizda doktor ateş çıkma ihtimali çok az ve ishal durumu görülebilir aşıdan kaynaklı ama o da çok az bi ihtimal dedi. Ne ishal gibi oldu ne ateşi çıktı. Çok öyle ateş yapan bir asi değilmiş Rota ama siz yine de o gün takip edersiniz yine :)