Ebrycl44 Şöyle düşünün zaten ikinci gebeliğiniz yani gayet bilinçlisiniz.
Bebeğin yararı için kullanmamanız gerekiyorsa üstesinden gelebilirsiniz, kendinizi ilaçla sınırlandırmayın.
İlacın da sadece piskolojik oldugunu düşünmeye çalışın, mesela çok zorlanıyorsanız bonibon ya da çerez tarzı bir şey alın her zorlanıp aklınıza geldiğinide onu tüketin :)
Aşabilirsiniz sonuçta can taşıyorsunuz 💫