momma alimeninannesi fitil mi bu hiç kullanmadım şimdi paranox kullanıyorum bende ateş nöbetindeyim size de geçmiş olsun 🥺
Haticerdogan alimeninannesi ben canım. Normalde paranox alıyorduk artık yok dedi bitti dedi buda muadiliymiş. Etkiliydi
Badem alimeninannesi merhaba geçmiş olsun. Benim kızım asla surup içmiyor enfeksiyonu yüksek çıktı. Ben bundan kullandım 8 saat arayla çok çıkarsa 6 saat arayla verdim. 3 yaşında kızım
alimeninannesi momma sağolun valla bizde normalde paranox kullanıyorduk ama kaldırılmış mı sanırım bilmiyorum bu vardı bu saatte nöbetçi eczanede bunu bulabildik. İnşallah iyi gelir buda 😞 size de çok geçmiş olsun. Allahım affetsin ateş beni korkutuyor ya
momma alimeninannesi evet canım bulunmuyor paranox artık doktora gittiğimizde doktor bende bulamıyorum dedi dün zorla bulduk bizde🙈 bende çok korkuyorum ateşten size de çok geçmiş olsun canım
alimeninannesi Haticerdogan bizde de işe yarar inşaAllah aslında daha yeni hastalık atlatmıştık ama şehir değiştirdik ya ondan yada dişimiz çıkıyor🥺
alimeninannesi Haticerdogan çok teşekkür ederim. Telaş haliyle insan doğru mu yaptım diye çekiniyor. İyi ki yarıya kesmemişim.
alimeninannesi Haticerdogan Allah razı olsun canım gerçekten öyle Rabbimin izni ile Allah yavrularımız güzel bakmamızı güzel bireyler olarak yetiştirmemizi nasip etsin🤲🏻🤲🏻
Misafir00206 alimeninannesi merhabalwr öncelikle çok geçmiş olsun benimde kızımın 2 azi disleri.cikmaya ugrasiyor aksam ateşledi gunduz geçti gibi yine yanaklar kızarıyor eller buz gibi paronax bizde bulamadık ibu baby önerdi doktor memnun kaldınız mı?
alimeninannesi Misafir00206 evet canım memnun kaldım gayet güzel bir ateş düşürücü ağrı kesiciydi. Rabbim yardımcınız olsun.