Busragokceberra recep ivedik filmleri izlemeyen biri olarak eşimin ısrarıyla 7yi izliyim dedim gerçi yarısından sonra uykum geldi bitiremedim ama daha ilk sahneden verdiği mesajlarla nasıl bir film yaptığı belli oldu. İzlediğim yere kadar ki göndermeleri çok iyiydi, hali hazırda şahan gökbakarın görüşleri belli, bunu filmine yansıtması hoşuma gitti. Olayları idrak edemeyen bir kesim belki bu sayede anlar(çok umudum yok ama neyse). Sinemogratif açıdan bi şey diyemicem zira sinema eleştirmeni değilim 😀 ama içerdiği göndermeler açısından 10 numara.