Dgn58 Sizin adınıza çok sevindim yeni işiniz hayırlı olsun öncelikle çalışmak gibisi yok bence. Bende çalışan bir anneyim işten geldikten sonra direk ev işine yönelmeyin evladınızla ilgilenin zaten öyle bekliyorlar ki yavrucuklar o onlarada biz çalışan annelerede çok iyi geliyor ❤️ Kopukluk olmuyor burukluk oluyor ama babalar gibi bizlerde çalışmalıyız ve bunu aşmalıyız diye düşünüyorum