2 ay sonra 4 yaş olacak oğlum. Hiç bir dediğimizi dinlemiyor ve çok aşırı hareketli. Yolda yürürken bile zıplayarak falan yürüyor. Gece uyuyalım deyince ağlama krizleri. Bişey istediği zaman ağlayarak söylemeleri. Kızdığım zaman bana insan gibi davranıyosun nasıl annesin deyince içimin gitmesi. 😢😢 Nasıl bir anne olmam gerektigini bilmiyorum. Hayır desem olmuyor. İstediğini yapsam olmuyor. Yardımcı olun çok boşlukta kaldım 😢 bide telefon izlemek için girdiği krizler var