Kızlar 19 aylık oğlum. 2 saatte bir yenidoğan gibi mamaya uyanıyoruz perişan haldeyim artık.. sma optipro veriyorum. İyi geceler maması varmış aranızda kullanan varmı? Dahamı uzun tok tutuyor bilgi verebilir misiniz deneyen yada duyanlar.
Yada başka bi çözüm öneriniz varmı yardımcı olun lütfen