merhaba arkadaşlar soru başlıkta aslında bebeğim ağlarken başını geriye atıyor bana normal geliyor gazını çıkarınca rahatlıyor ama dr normal değil nöroloji ye gidin dedi bir kez gittik küvezde kaldığımız için nöroloji ye ama size değişik gelen hareketi varmı dedi dr yok dedik böyle olan anneler varmı acaba