ZeynepSare9485 Troid hormon testlerine batırdım da bu değerim yeni cıktı sizce nasıl anlamadım merak ettim https://imgyukle.com/i/JmXztS https://imgyukle.com/i/JmXviG
sedaelif ZeynepSare9485 canım normal dışı okubçnca kırmızı ünlem işareti oluyor e nabızda. Bide mesela referans aralığı 8-15 yazıyor ya 8 ve 15 arası olmalı değeriniz 16 olursa değeriniz yüksek 7 olursa düşük
ZeynepSare9485 Nureyyla serbest t4 yazan ne oluyor çaba bilginiz var mı internette troid yazıyor ama yüksek mi normal mi anlamadım yarına gidicem de yine de merak errim
Nureyyla ZeynepSare9485 kısaca şöyle soyleyim tiroit bezlerinin normal çalışıp çalışmadığını gösteriyor burada sizin normal çıkmış