premsesannesi22 Bebeğim 2 ay 15 günlük bu gün sanki dudak üstü (bıyık bolgesinde) hafif morarma gibi bir şey var nedenini bilen var mı?
Mrveo1234 premsesannesi22 emziriyosan ondan olabilir veya biberonda benm oğlumdada olmuştu 2.3 aylıkken dudaklardada su toplama morarma oluyo .
mmtymn premsesannesi22 çene bölgesindede varmı benim oğlum solunum sıkıntısından küvezde kaldı taburcu olurken vardı dr sordum ciğer geliştikçe geçer dedi ağlarken morarıyor daha çok