sedaelif Aras_2323 canım biz 18 aylığız hiçbir aşısında ateş yükselmesi olmadı. Her aşıda yükselme olmayabilir.
irva Aras_2323 Bu saate kadar çıkmadıysa çıkmaz canım daha.Ama için rahat edecekse saat başı kontrol et.😊
Bebetonunannesi16 Aras_2323 bizde bugün olduk 1çay kaşığı calpol içirdim düştü 40dereceye kadar çıkmıştı üstünü soyup içirdim calpolu
Kadifemsii Aras_2323 aşı etkisini 4 saat sonra gösterir demişti doktorumuz . Siz aşıyı muhtemel sabah yaptırdınız . İçiniz rahat uyuyun bence 🌸 aşının etkisi geçmiştir Bile
Beryak Kadifemsii ateşin bence saati yok ben 4 aylık aşısını 3 te yaptırdım gece 12 de ateşi yukseldi hatta oh ne guzel gün ıcerisinde olmayınca ateş çıkmaz demistim ama her bebek farklı iste