Yarendmr Kızım 11 aylık koltuğun kenarına tutup ayağa kalkıyor ama parmak ucunda basıyor, ve o şekilde adım atıyor iyi değil diye okudum internette siz de tecrübelerinizi paylaşırmısınız
Kadifemsii Yarendmr kızım ilk parmak ucuna basarak yürümeye başladı bi süre sonra tam bastı ayağına . Eğer yeni yeni yürümeye çalışıyorsa normal gibi
sedaelif Yarendmr bebeğiniz daha yeni yürümeyi öğreniyor yavaş yavaş düzgün basmayı öğrenir merak etmeyin.
Sontvbukucu Yarendmr yeni yürümeye başlayan bebeklerde normal. Eger uzun sure yurutec vs kullanımı olmadıysa yürümeye alıştıkça kendiliğinden düzeliyor.
Yarendmr Nureyyla yaklaşık 1ay kullandık sevmedi bidaha kullanmadım, ama yeğenim 4-5ay kullandı 10aylık yürüdü
Nureyyla Yarendmr yani ilk zamanlar benim oğlumda parmak ucunda yürüdü bazen de normal bastı. Acaba su an alışma süreci olabilir mi
Nureyyla Yarendmr muhtemelen yürümeye alıştıkça ve cesaret geldikçe basar. Çünkü parmak ucu biraz daha güven veriyor benim oğlum ilk başta düz bastığında geriye doğru gittiğinden korkmuştu. Parmak ucu biraz daha dengede tutuyor onunla alakalı olabilir korkmayın ilerledikçe düzelir