N12345678 Kızlar kizim hastalanmışti 1 yaş aşısıni vurdurmayi unutmuşum 😭 1 yaş 20 günlük şuan. Bi süresi var mı 1 yaş aşisinin😭
Kadifemsii N12345678 zamanlama önemli ama sorun olmaz sanırım . Çünkü aynı aşının ilk dozu 9 aylıkkende yapılıyor yaklaşık 2 yıldır. Yaptırmayan da var yani. Sabah sağlık ocağını arayın sorun bence
sedaelif N12345678 canım bi hemşirenizle konuşun. Biz 10 gün önce ve 10 sonra yaptırdık ama 20 günü bilemedim.
irva N12345678 Hastayken zaten yapmıyorlar sorun yok.Sağlık ocağını arayıp söylersin hastaydı bu sebepten dolayı gelemedim diye yaparlar aşıyı.
Zeyzeynoo41 N12345678 hiç birşey olmaz bizde 1 yaşına 27 kasımda girdik 28 inde hasta oldu 16 gün boyunca sürdü tamamen iyileşti dün gittik yaptırdık aşılarını 13.aya girmeden olabilir hiç sorun değil👍🏻
N12345678 Kadifemsii yarın soracağım zaten ama bi anda hatirlayinca bi kötü oldum sormak istedim , teşekkür ederim
N12345678 sedaelif normalde arar hatirlatirlardi aramadı onlarda bende hastalandigi için unutmuşum. Hastayken vurmuyolar ama değil mi . 1 yasin ilkzamanlari hastaydık zaten
DefneRana3881 N12345678 kızım 12 ay 25 günlük ve hala yaptırmadım daha da gecikecek gibi görünüyor hemşiremizin bilgisi var olabildiğince daha gecikmesin dedi sadece
Elfzng N12345678 Benim.oglum sık sık hasta olduğu için aşıları hep geç oluyor .Sorun olmuyor aşıların 3 ay erteleme süreleri varmış. Sağlık ocağında öyle dediler