Kadifemsii Busbus03 kullanıyorum normal çöp poşetiyle koku vermiyor dışarıya . Her akşam mutlaka boşaltıyorum .
Balbocegi Busbus03 normal poşetle dışarıya koku veriyor ( günlük değiştirilmezse). Değiştirilse bile içinde iğrenç koku oluşuyor. Yerel çöp poşeti sayfası var. Korbell muadili amacı ile üretiliyor. Koku olmadığını söylüyor üretici. Ben de daha denemedim
Sontvbukucu Busbus03 normal poset degil de yan sanayi korbell poşeti aliyorum trendyoldan orjinal ile ayni performans. Disari koku cikmiyor ama bezi atarken yuzune pof diye bir 💩 kokusu geliyor tabii ozellikle ek gida alıyorsa 😂
Busranehirmila Busbus03 ben koroplast kokulu poşetlerden koyuyorum 3 gün kalıyo yaklaşık olarak kızım 29 aylık hiç kokmuyo odamızda duruyo hatta
Kadifemsii Busbus03 bende 2 bebe var diğerinde de her akşam boşaltmak zorunda kalıyordum yetişemeyince normal poşete geçtim . Bi deneyin kokmazsa gün aşırı değiştirin .
2prenses-annesii Busbus03 ben bimin kokulu çöp torbasini kullanıyorum kokuda yapmıyor gayet memnunum portakallı olan var bimde turuncu renkte ağzı büzgülü gayet güzel. Her akşam değişiyorum poşeti tabi ki 3 4 gün kalsa kokar elbette