Alpaca_23 Bebeğim 3 aylık oldu oyuncaklı babybjörn almak istiyorum , kullananlar kaçıncı aya kadar kullandınız mı? Parasını gerçekten hallediyor mu 😔
Drysn Alpaca_23 muadilini kullandım 6.aya kadar falan bebeğim çok hareketli olduğu için oturmaya başladıktan sonra onda durmadı kaldırdım
Nlntpl Alpaca_23 Bebeğim altı aylık kullanmakta devam ediyorum. Kuzenim iki yaşında ve hala onda uyutur gittiği her yere de götürür. Onun memnuniyetini görünce bizde aldık.