Ben ilk 3 gün yarım saatte bir geceleri de saat başı emziriyorum sarılık olmamıştı yeterli mi diye doktora sorduğumda 2 saatte bir emzir dedi ve 5. Günde sarılık oldu hatta 16 ya çıkmıştı. Doktor emzir dedi yine 2 saatte bir ama dinlemedim. O gün yarım saatte bir emzirdim her ağladığında hemen emziriyordum zorla da olsa. Ertesi gün 14 e düştü. 2 gün sonra 12 ye düştü. 2 hafta sonra 11 e düştü. 37 günlükken 9 a düştü. 46 günlükken 5 e dustu ve doktor o artık düşer dedi. Şimdi 63 günlüğünüz ve hiç kalmadı. Yani demem o ki, sarılığı 2 ayda zor atlatmış biri olarak söylüyorum sabırlı ol ve kendini hiç suçlama. Ben çok suçladim benim yüzümden oldu diye. Çok ağladım. Ama her şey olacağına varıyormus. Zor olacak ama sabırla emzir. Allah’ın izniyle geçecek 😊